znz-332 logo

з 15.05.2020 по 22.05.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Алгоритми для малювання фігур

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Підготовка до захисту проекту

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Повторення навчально матеріалу

 

з 11.05.2020 по 15.05.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Складання власних графічних алгоритмів

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Підготовка матеріалу до проєкту

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Створення презентацій на основі шаблону

 

з 04.05.2020 по 08.05.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Графічний редактор середовища Скретч

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Створення проектів

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Анімаційні ефекти в презентації

 

з 27.04.2020 по 30.04.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Середовище програмування Скретч

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Складання алгоритмів для виконавців в Скретч

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Робота з обєктами на слайдах презентації

 

з 21.04.2020 по 24.04.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Правила складання алгоритмів

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Середовище виконання алгоритмів Скретч

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Середовище редактора презентацій

 

з 13.04.2020 по 17.04.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Алгорими в нашому житті

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Способи подання алгоритмів

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Створення проекту в середовищі Скретч.

 

з 06.04.2020 по 10.04.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Поняння алгоритмів. Виконивці алгоритмів.

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Середовище виконання алгоритмів.

ІНФОРМАТИКА 4 класи

Алнгоритми із заданою кількістю повторень.

 

з 30.03.2020 по 03.04.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Команди і виконавці 2 команд

ІНФОРМАТИКА 3 класи 

3 клас Урок 24 Алгоритми і виконавці для загрузки 

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Створення і виконання алгоритмів з повторенням   

 

з 16.03.2020 по 20.03.2020

ІНФОРМАТИКА 2 класи 

Дії з фрагментами зображення

 

ІНФОРМАТИКА 3 класи

Презентація "Інформатика"   

 

ІНФОРМАТИКА 4 класи 

Презентація "Інформатика"